Ono není ani třeba aby bylo obří logo firmy na každém billboardu. Ono stačí, když je na malém kolečku, které se může objevit naprosto kdekoli. To pak slouží třeba k odemčení vozíku v marketu. Spousta lidí je má denně v ruce a pokud na ně firma umístí své logo, zapamatuje si ji spousta občanů. Něco podobného může pak být třeba na sirkách, nebo zapalovačích. Takto se logo dostane do celého světa, aniž to bylo předem zamýšleno. Kolik lidí si bere zapalovač na cesty do zahraničí, takže se může objevit stejně v Káhiře jako Jokohamě. A to je reklama skoro zadarmo.
Něco podobného je také možno udělat s klíčenkami, které opět přicházejí do módy. My staří si pamatujeme, že na kousku špagátu nosili děti klíče od domu na krku. Bylo to pohodlné a děti tak klíče v podstatě nemohly ztratit, pokud si ovšem provázek nesundaly. Tato věcička, lehká a praktická je opět zde a nosí ji i dospělí, převážně v zaměstnání. Není se co divit, protože taková šňůrka na krk, jak by se dalo klíčence také říkat je poměrně praktická věc. Člověk nemusí věc tahat po kapsách, ale prostě si ji připne na krk. A nyní se podívejme na to, kdyby to třeba nebyla jen tenká tkanice, ale pásek, jako to ostatně bývá a na něm název firmy, nebo cokoli jiného.
Tyto velmi levné výrobky pak možno dávat jako pozornost třeba na promo akcích, nebo jen tak tam, kde se něco děje. Věhlas firmy stoupá, a tak to má být. Nuže, podívali jsme se z druhé strany na klíčenky na krk a víme, co vše se s nimi dá udělat. Samozřejmě, že se s nimi nemusí dělat vůbec nic, jsou hezké a praktické samy od sebe, ale jen když jsou objednány z obchodu, kam se dostanete kliknutím na odkaz o něco výše. Tak se dostanete na web zmíněného a tam se můžete dosyta rozhlížet a samozřejmě ihned objednávat. Na dodání zboží si pak počkáte doma, nebo na adrese, kterou jste v objednávce uvedli.