Pokud dotyčný shání, co ten druhý prodává, musí ten první o tom vědět, aby u něj udělal tržbu. My se to zkusíme na horolezeckých pomůckách a také horolezeckém vybavení. Konkurent má totéž jako vy, třeba skoby. Kvalitativně jsou stejné jakož i výrobce. On má jednu za sto korun a vy jednu za sedmdesát. Ale on prodává více? Pročpak asi? Pro jeho modré oči? Určitě ne, jen on má reklamy kde se dá. Vy můžete jít s cenou klidně na polovinu, nebo je i rozdávat zadarmo, ale pokud o tom nebude nikdo vědět, je vám ta akce naprosto celá k ničemu. A to je ta chybička, kde se všechno buduje anebo také kácí. Zde je třeba jednoznačně změna přístupu. Linkedin reklama je jedna z mála věcí, která může pomoci. Co může, určitě zvedne tržbu a to pořádně. Chodí tam velká spousta lidí a zcela jistě se kupec nebo jen zájemce o jakékoli zboží najde. A zde jsou otevřené ty dveře k velkému podnikání. Pokud o to člověk skutečně stojí, musí nejprve něco málo obětovat, aby pak o to více získal. A tudy vede ta cestička.
Může vést také ještě přes další maličkosti a drobnosti. Jinak bude postupovat zkušený podnikatel s milionem na kontě a jinak začátečník, který svůj obchod teprve rozjíždí a rozhlíží se i v oblasti sortimentu. Takový člověk by jistě neměl vynechat Shoptet. Nejprve jen tak osahat a vyzkoušet. Pomaličku si zjistit co a jak, nu a potom, po nějaké době do toho třísknout a rozjet to naplno se vší parádou.
Na začátku to jistě bude trochu opatrnické a možná i únavné. Ale ani Řím nebyl za jeden den vystavěn. Shoptet tvorba e-shopu je jeden z takových nástrojů, kde se lze pomalu učit. Stejně jako řízení auta nebo psaní na stroji. A nebude to za milion, ale jen za pár peněz, které se pak časem ukážou jako velmi dobrá investice. Navíc se každému vrátí a to několikanásobně. Jen to chce chvíli času. Tady to uspěchat nelze.